treatment.

kul grej jag kom att tänka på. ett kort på beachen iförd bad och sol outfit reagerar ingen på men beachoutfit i hemmamiljö, genast lite skumt.
men i vilket fall som helst, igår bar det av på ryggmassage, så skönt! massören kunde dock meddela att jag hade ett par kotor som stack upp och var lite lagom oorganiserade så dom behövde petas på plats. kilade och bokade tid hos akupuntör slash nånting i stil med naprapat fast utan att knäcka några ben, behandligen hette iaf kranio sacral. fick tid på stört och är nyssens hemkommen från behandlingen.

(KranioSakral behandling är en metod att mycket mjukt behandla skallens alla ben i förhållande till ryggraden och bäckenet och korrigera små felställningar som i sin tur påverkar hela kroppen.Man löser spänningar i kroppens fasciala lager och hjärnhinnorna och återställer det hydrauliska trycket i ryggmärgsvätskan.På så sätt ges kroppen möjlighet att själv lösa spänningar och obalanser på cellnivå så att en djup läkning kan ske.En KranioSakral behandling hjälper kroppens system att komma i balans så att den kan självkorrigera och läkas.)



efter att ha blivit pickad med nålar och försiktigt behandlad så kollade terapeuten också in mina akupunktur områden på öronen. kul sak framkom där. ni som känner mig vet ju att jag ibland kan ha ett rätt så häftigt och ombytligt humör. kan det ha något att göra med att min piercing sitter rakt igenom punkten för aggression? hehe

men nu är det lunch och sen också jobb. jag är en arbetande människa på riktigt nu, vem kunde ana det!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback