upp som en sol.

igår gjorde jag det, köpte mina första riktiga klackar. är stolt och lite nervös. känns väldigt upplagt för totala krasher. i vilket fall som helst så har jag öppnat dörren, nu kommer jag bara köpa fler och fler. längst kommer jag vara också men what the hack liksom, vickan är ju också riktigt lång och iförd klackar! lovely!

 
(bild två, julias kilklackar, love them too.)



tema, förädiska våren.
våren, lika vacker som jävlig i olika bemärkelser. alla allergikers mardrömm, alla kännslors joker liksom.
återigen spelade min hjärna (hjärta?) mig ett spratt och jag drömde, vad jag själv tolkar det, en mardröm i natt. gött jobbigt alltså och högst ovälkommet. alla verkar faktiskt överlag lite lätt deprimerade just nu, vårdepressionen som någon nämnde. helt nytt begrepp för mig men ack vad det verkar stämma in.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback