uppåt nästan framåt.

det går väl relativt bra nu ändå får jag väl säga. alltså kommer det snart att vända och köra i botten. tveklöst. får väl vara glad så länge jag flyter i rätt riktning då.

uppdrag! mucho viktigt uppdrag har jag tagit mig ann, helhjärtat dessutom. eller tagit mig ann, det är ju inte som att jag blivit påpackad det utan det är ju jag som vill det. det var ju så att min gamla katt trillade av pinnen och nu behöver jag en ersättare, är alldeles för tomt i huset!

nu är det så att det finns två krav, vi vill inte ha vilken himla kattskrutt som helst. mammas krav är att katten ska vara röd och mitt krav är att katten ska vara hemlös. röd för hon tycker det är finast och hemlös för jag tänkter att det finns så många många oälskade katter som blivit utkastade och övergivna och en sån litten skrutt vill jag ha! hjälpa, hjälpa!

Kommenterer:
Postat av: maja

ta kontakt med katthem! de har massa skruttar som vill ha kärlek.

2007-05-07 @ 15:56:31
Postat av: emilia.

jaa det är det vi hade tänkt göra :) hoppas bara dom har ngn liten sötnos som stämmer in på färg och att den är liten också! vi har ju redan en katt och han vill nog inte få sällskap av en annan vuxen katt..

2007-05-08 @ 12:28:00

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback