vatten under broarna.

nu, för den som vill veta, är jag på bättre humör igen. nu är det som vi gillar att säga, vatten under broarna igen. idag har jag jobbat. det gick bra. fast en gång gjorde jag en jätte misslyckad latte, tanten kollade lite skumt på det icke existerande skummet men jag var så trevlig så räpan kunde nog inte med att klaga. tant.

köpt tofflor har jag med gjort idag, innetofflor till le work. satsigt.

imorgon är det fest som gäller. big time också. låter kanske lite illa att säga men oj va full jag ska vara. så det så!



( på stongbow skulle jag kunna bli alkis utan att klaga.)

Kommenterer:
Postat av: bjugg

snygging! du var grym idag :) skulle just snacka me rej en stund innan jag gick.. men då kom en jobbig tant åsså aa.. är det hotellet som gäller imån eller? ps. jag såg tofflorna ;)

2007-05-15 @ 21:32:12
Postat av: emilia.

hanna: oh va kul att du kom igår, synd att jag inte fick visa mina kaffe skills för dig, jag är bra egentligen :) hotellet ikväll, kommer jag få se ditt söta fejs där?

2007-05-16 @ 11:46:26
Postat av: bjugg

vet att du kan :) tjyvkikade ju på dig :) kom på att jag drömde om dig i natt!!! kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer :) att du skulle till dubai med lisa och hälsa på lena åsberg och festa järnet där och att jag inte fick åka med :( får se hur jag gör i afton.. var ska ni vara innan? kyss

2007-05-16 @ 12:08:11
Postat av: emilia.

haha nej men va kul, ja nästa gång jag hälsar på lena ska jag hälsa från dig iaf ;) vi ska hem till caroline m ikväll först. klart ni ska meeed :D puss&kram

2007-05-16 @ 17:12:43

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback