V&C

som de flesta kanske vet så har jag två mega bomb shells som, tja inte idoler kanske men ja, ikoner mer kanske. dom facinerar på alla sätt och vis. dom är snygga, blonda och måttligt smarta och därför också så underhållande. victoria silvstedt och carolina gynning är det ju så klart jag pratar om. att deras val av karriär kanske inte är ngt att rekomendera och något jag defenitivt aldrig skulle göra, eller jo, hade jag sån body så hade jag nog iofs viljat visa upp den, men i vilket afll som helst. under ytan finns det faktiskt två personer, iaf under gynning ytan. efter att ha läst ego girl så inser man att där ju faktiskt finns lite djup och själ och inte bara ett hårsvall och stora boobs.
för övrigt på temat silvstedt! hey baberiba som jag i vanliga fall hatar har gjort en skit kul silvstedt sketch,
se den or die!
dessutom är det extra kul eftersom så många ser det som provocerande att ha dessa damer som förebilder, moahaha.

 


linda rosing däremot, get a grip you look like shit.


Kommenterer:
Postat av: maja

jag fastnade framför den minikorta dokumentären om anna nicole smith igår.. jag är också fascinerad av dess brudar! silvstedt har jag dock något svårt för... puss!

2007-05-11 @ 14:56:37
Postat av: maggan

Satan, nu fick ja dejavu igen.
Hade skrivit en prefekt kommentar, men jag tog bort den bara för att trotsa min dejavu.
IKKE!

Postat av: emilia.

maja: skandal beauties, alla älskar dom innerst inne!

maggs: släpp dejavun friii!

2007-05-11 @ 15:32:50

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback