bekännelsen.

likt en gammal narkoman har jag under lång lång tid förnekat att jag skulle ha några problem. jag har som dom alltid gör hävdat att jag kan sluta när jag vill. självklart har jag inte kunnat sluta när jag vill. jag har inte fått några större problem av detta beroende, förutom att jag inte kunnat somna om jag inte fått det och att ta det är också det första jag gör då jag vaknar. fram tills för någon vecka sen då jag kännde att jag fått ett sår i näsan som gör ordentligt ont. tänkte då att jag skulle trappa ner och kanske bara använda den friska näsborren. så har det också blivit. ja alltså det är då inte kokain eller dyligt jag pratar om utan min älsklings drog, nässpray!

 

Kommenterer:
Postat av: maja

haha, minns du inte hur ofta vi fick rabbla veckodagarna?
och nässpray är bra. fast jag använder det bara i förkylningstider, dvs en gång om året...


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback