goooda nyheter!

jag har fått lägenhet!

japps det är sanning, oh ljuva sanning! en rätt luggsliten, skabbig i hörnen, pytteliten etta. men den är min, bara min och jag är redan helt kär i den! 40 söta kvm i sörhaga (för den som är lokal)
ooh det är så spännande.

men en olycka kommer sällan ensam heter det ju och även om att få en lägenhet inte är någon olycka så har jag också tråkiga nyheter att leverera. är frånochmed idag sjukskriven i hela 6 veckor. blev ju friskförklarad men icke att detta stämde. bakterierna valde att få fäste så nu är det inget jobb på länge. tur i oturen akn man ju defenitivt säga, nu har jag ju ist plenty of time att pyssla i ordning mitt nya bo. köpa saker, göra fint, instalera mig och göra det till mitt.

wiho, nu ska jag försjukna i vild planering med ikeakatalogen, wiie!

Kommenterer:
Postat av: maja

åh gud vad roligt!!! 40 kvm är ju inte litet, för att vara en etta är det ju skitbra.. har en kompis som bor ihop med sin kille på 28 kvm, det du...
hoppas du kommer trivas :) kram

Postat av: Anonym

låter ju helt fantastiskt ju! det är ju asatrevligt i sörhaga :) lite läskigt är dock att jag just idag tänkte på när du hade robertas lägenhet och att du flytta hem igen och att du kanske skulle flytta igen snart.. ja, iaf.. vad är det för bacilusker du har fått? kramar

2007-11-20 @ 22:54:02

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback