"marry me!"

idag har varit en rätt sinnessjuk dag. mått illa efter icke ätandet igår som grundade sig på ren lathet och en liten liten strimma depression. tog tåget till storstan och där hände det grejer. mor min tog i bruk sin i förtid uttdelade 50års present och vi knallade raka vägen till citytattoo. där hade det ringts återbud så det var bara att skrida till verket. nu är hon märkt för livet. under tiden kände jag mig skakig och tog min bok, knallade över gatan och satte mig för att äta lunch. en timma och en kopp te senare var vi åter på väg. (teét var inte lunch. det hann vi med efter själva märkningen.)
hurtiga steg mot himmelriket. eller iaf nöjesfältet lagerhaus. där inhandlades, under ren impuls, massa colla saker. hoppas nu bara jag har turen att det ser sjysst ut då man fått upp alltiopa.
imorgon är det bäst jag börjar dagen med lugnande så jag inte går i taket helt, då ska vi nämligen till ikea och där kan det gå vilt till.
och imooorgon då, ja då minsann får alingsås stad celebert besök för då trillar självaste whyring in genom stadsporten! halleleluja!



har också kommit på vilken totalnörd (eller nerd som C alltid väljer att säga det) jag är. igår var en sorgens dag då jag såg sista avsnittet av arrested developmen och idag har jag kommit på mig själv med att tänka på roliga citat, scener och situationer ur serien. har gått runt och fnissat för mig själv och sett svintöntig ut. livet är härligt. marry me!

image321

Kommenterer:
Postat av: Carolina

Svar: Jo den där foundation'en funkar superbra! Jag är då jätte nöjd med den! har haft den tidigare och har aldrig blivit missnöjd:)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback