pyssel.

wohoo i caaaant wait verkligen, flytta nuu. eller iaf så vill jag få ordning på allt nu, köpa, fixa, ordna. min inplanerade eventuellt svinsnygga fondvägg i tyg, måla, pyssla! iih!
konstigt egentligen hur kul det kan vara att bara kasta ifrån sig surt förvärvade stålar man går och knegat ihop. men det är verkligen kul, hysteriskt kul. även om det inte handlar om ett par nya killerboots eller en ny festlig ögonskugga så är nöjet högt även över en sån enkel liten sak som en ny ljuslykta.

image309

nu ska jag kila och göra en liten inventering av vad jag har att packa med mig. har ju blivit tvingad att samla på tallrikar och lite sånt. hm, får se vad som ligger och sammlar damm.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback