thairapport3.

som den i blodet djurvan jag ar sitter jag och ar litet nedstamd ty jag sag en urgullig ap-babis fastknuten i ett snore utanfor random litet hak. super turist magnet slar jag vad om men for mig bara hjarteskarande.
min stora avsky mot indier ocheller paktistanier har ocksa vaxt sig stor, anledningen ar deras extrema pastridighet. frasen "thaimassaaaaaaaaaaaaa.." sittter som etsad i skallen. dom borde lasa nagon form av marknadsforingskurs kanns det som for att sitta och i galla toner skrika ut halfardiga meningar kanns inte som ett vinnande konsept.
har hittat en alldeles fantastikt kaffekedja med som jag garna sitter och glor pa, islattes ar guld.

i ovrigt ar det mest svettigt, idag har jag vart pa langpromenad i varmen, det var skont. langtar hem efter att fa borja min nya karriar som halsosam tranande kvinna. ar glad att det inte finns vag pa hotellrummen for jag kanner pa mig att jag gat upp atskilliga kilon. men jag har nu da vecka tva borjade dragit in mina onyttiga svullar frukostar, valjer nu lit nyttigare alternativ, no more bread!

har ocksa lyxat mig med manikyr likval som pedikyr och kommit fram till att jag tanker fortsatta med sadan lyx aven pa hemmaplan, kosta vad det kosta vill!

sag forresten
detta klipp pa miamivice bloggen (fullstandigt alskar den!). super kul, kolla or die. rakna med mig pa dansgolven...

den lilla hypokondrikern inom mig ar dessutom hogaktiv! minsta lilla grej tycks jag reagera pa. nagon liten kansla i magen, magsjukaaaa! eller var jag kanske bara hungrig? litet yr, magsjukaaaaaa! eller kanske bara for lite vatten i solen? svett, magsjukaaaa OCH febeeer! halla, svett pga varmen? i vilket fall som helst ar det inget roligt och jag ar hallre forsiktig i onodan an blir sjuk. stannar hallre hemma pa rummet an riskerar att bli kraksjuk pa oppen gata. jaja, inte blivit sjukt an iaf. (peppar peppar)

ah. jag ar nog mest bara mesig som vanligt.

och forresten ar jag inte blekast pa beachen. det ar sa uppochner for sjalfortroendet att aka till solen eftersom det innebar valldigt lite klader pa kroppen. tex sa ar jag blekast i familjen och det ar val kanske inte sa kul fast a andra sidan ar jag smalare an min syster (halleluja). sen finns det ju massor med anrda brunbrannda, valtranade bitches pa beachen som gor att man bara vill ga och gomma sig och aldrig mer komma fram men sen finns det ju ocksa dom som ar annu blekare, annu mindre trandade, annu tjockare och som annu mer liknar stora salar dar dom guppar runt bland vagorna. da blir man rak i ryggen och vickar ner till vattnet och kanner sig brunt och het. ohah! for som jag sagt sa mangen gang tidigare. det finns alltid dom som ar varre.

<3

Kommenterer:
Postat av: A

bra skrivet!!

2007-11-09 @ 16:52:48

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback