underbar och älskad av alla (och det är inte filmen jag syftar på.)

helgen som gått: litet fest i fredags för H hade fyllit år, äntligen 18! i lördags var det massivt jobb som gällde och sen sova och piffa inför kvällen. novembernatta. en kväll med hög festfrekvens med många plus och minus. jag trooor att det är så här, man har enklare för att bli kär i tanken på att vara kär mer än att man verkligen får himlastormande känslor för folk hit och dit. eller kanske inte ens hit och dit utan lite mer specifikt men som sagt, kanske bara är luftkänslor, jaf vet inte. vad vi* kommit fram till iaf är att sånt här då rakt inte ska få sätta några käppar i våra festhjul framöver! vill vi ha kul ska vi ha kul!

är en gnuttans nervös också ty jag väntar på stora nyheter. vågar inte säga något om det än...





* vi, jag och C alltså, eller som vi gillar att presentera oss, snygg, sexig, singel.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback