17oktober gott folk.

hur startar dagen? klockan 7 rycks dörren upp och delar ur familjen stormar in och skjuter mig i huvudet. om det hade varit så väl ändå, dom sjunger för full hals. "ja må hon leva, ja visst ska hon det, bajs.."
mummlar fram ett tack, vänder mig om och somnar åter om.
vaknar en timma senare och släpar mig upp.
till köket aningens nesvös? skall köksbordet vara överöst med dyrbara gåvor?
nej, inte en enda.
frukost fixat åt födelsedagsbarnet?
nej.
 alltså ingenting alls och dessutom är jag vaken så här tidigt för jag ska åka och få en himla spruta i armen. som min syster också sa, du kommer få sjukskriva dig efteråt för man tappar all förmåga att använda armen i flera dagar efter..

åååh fy fan vilken bra start på årets viktigaste dag!!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback