always look at the bright side of life.

något jag undrat över det sista är om man ska vara nöjd med sin situation eller ej. man kan ju se det hela på så olika sätt.

1)  ensam miserabel singel. tungt caféjobb med tusen sockerfrestelser runt mig. misslyckad som bor hemma. noll skola=noll framtid. otränad och pösig. alkoholiserad..

2) singel och fri att göra vad jag vill. caféjobb lika effektivt som ett gymbesök med smaskigt belöningsfika då jag förtjänat det. ekonomisk som bor hemma. hela livet med tusen möjligheter och chanser framför mig. mjuk och go och mer i form än många man möter på stan. härligt partyproffs!

ah, jag röstar på alternativ två!

<3

Kommenterer:
Postat av: Fettot

oh dessa valmöjligheter.......


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback