soon, i'm taking off.

nu är det inte långt kvar. morgondagen och sen sitter man där, på ett himla plan en smärre evighet innan man väl är framme. som jag längtar! men vet ni vad jag längtar allra mest efter? det är inte det kristallklara vattnet, inte den värmande solen, inte de smarriga drinkarna, den billiga prylshoppingen eller de eventuella möterna, festerna och äventyren. det jag längtar mest efter är frukostbuffén!

 

imorgon ska vi lämna djurena på pensionat, jag vill ha med nöken i handbagaget! sen ska jag se till att jag verkligen har fått med allt jag behöver och så, tyvärr, ska jag jobba några timmar med. segt.
sen blire till att säga hejdå till entouraget. kommer sakna dom men ACK så bra jag tänker ha det nu minsann!

jo jag kom på en sak.
om ni vill ha ett fin fint vykort kan ni smsa er adress (förutsatt att ni har mitt nummer.) själv älskar jag att få vykort från folk så jag förutsätter att alla andra också gör det. (moahah.)

men nog nu. återkommer förmodligen imorgon om jag har tid.

<3

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback