thairapport1.

efter en lang lang resa kom vi fram. familjen med nyfikenhet och forvantningar. jag med forkylning och feber. fortfarande lite sleten och forkyld men te och ipren ar mina vanner.

fortfarande aningens jetlagad vilket pa ett lite skummt satt kanns lite lyxigt.

thailand v'lkommnade oss inte heller med oppna armar da vi anlande, daremot med oppen himmel. forst forbannade jag vadret men nu tycker jag att det ar ratt najs med en och annan liten regnskur. for en mes som jag ar det skont med lite svalkande regn ibland och inte bara grillen hela tiden.

frukostbuffen har levt upp till mina forvantningar. jag ar nu efter redan ett par dagar en prakttjockis. kanner mig svintaggad for en ny runda med GI da jag kommer hem. och traning, ooh traning. langtar!

litet semester projekt: testa samtliga drinkar det finns att tillga. snalar alltid pa hemmaplan men har gar det att sla pa stort. pina colada i cocosnot och maitai i hel annanas. varfor serveras inte det pa kara gamla TH?

oh du ljuva forkylning, inte ens nasspray verkar fungera. sa harligt.

inte heller verkar det som jag missat nagot viktigt i min packning, skont. taxfree shoppade parfymer och sprit. som julafton kan man saga. har har jag kopt bla en super skon liten klanning for typ inga pengar alls. synd att typ allt ar sytt i ackligt typ syntet tyg och dessutom gor sig bast pa sommaren.

hum ja. kan inte tankt pa nagot mer just nu. varmen och forkylningen gor mig en gnutta lobotomerad. dessutom sitter det ett gang danskar brevid mig nu med som inte direkt gor allt battre. roda, fulla och arga, som frk lok brukar saga.

spanade tva kandisar pa arlanda med. en skadis som bade pappa och jag kande igen men kunde inte komma pa vad han gjort. och sa foppa da, UTAN foppatofflor pa fotterna!

na fan, nu ska jag ta ett dopp i polen minsann. hejraa!

<3

Kommenterer:
Postat av: Frida

Du har blivit utmanad! http://fridurt.blogg.se/1193739097_utmanad.html


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback