upcoming.

nu är hösten så här på allvar. kallare än på midsommar, dock mindre regn är på midsommar. frostigt ute då man vaknar och folk klämmer på sig vinterjackan redan.

jag har missat en grej i mitt körschema. jag hade planerat på att skriva världens bästa och finaste önskelisa och har hela tiden tänkt att det är låång tid kvar. men oj, helt plötsligt är födelsedagen bara två steg bort i kalendern och helt plötsligt är det lite sen att fila på önskningar.
hoppas mina nära&kära har bra fantasi och kommer på något grejt ändå.

några som precis som alltid kom på något toppen bra var A&C. eftersom A var hemma i helgen och hälsade på och förgyllde vår festkväll (lördag) passade dom även på att ge mig en gemensam present eftersom A då inte är hemma på onsdag (obs, anteckna onsdag). super as fin tekanna fick jag. välkomna på te anytime.

ni kanske kommer tycka att jag är lite mer konstig än vanligt kommande dagar men det är inget jag rår för. jag är nämligen en sån som aldrig slutar tycka att min födelsedag är det viktigaste datumet i kalendern. skit i jul, skit i våffeldagen, 17de oktober god damn it.

pierca hann jag ju med i veckan med. har ingen bild på just mitt öra men så här ser den ut.

 (den I örat alltså.)

näh. nu blir det paus.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback