för kort helg.

olalala. en snabb update om helgen som gick. GI vänlig helg med bara lite lite vin (jämfört med hur mycket som konsumerats varje helg senaste halvåret. samanlagt en 4 glas blev det nog på hela lördagkvällen. denna afton som förövrigt var hemskt trevlig med gamla godingar och så klart TH.
skön söndag. promenad med h. mini picknick med l&l.
en konstig känsla har infunnit sig med. jag hade kul fast jag inte var råpackad. va fint då vet jag det. var nästan orolig för mig själv ett tag.

imorgon har det gått två veckor med projektet. det har gått bra och planerar fortsätta med fas ett iaf en vecka till. kanske två om jag pallar med det. mer än fyra ska man tydligen inte köra på fas 1. undrar om man vågar väga sig imorgon då. jag borde mätt mig med måttband egentligen. vågen kan ju vara lite förrädisk. undrar om det har hänt något?

nu sova. <3

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback