home sweet home..

nu är väskorna packade och står klara och väntar på hemflytt som sker imorgon. ska bli kul att komma hem men samtidigt tråkigt. har vant mig vid att sköta mig själv, att ha endast mig själv att tänka på. inga andra i vägen, ingen att ta hänsyn till (förutom grannarna då). men skönt att se mitt egna rum igen, rätt kul att se familjen med. skönt att slippa katterna fast det lärt mig en del om ansvar då jag inte kunnat vara borta två dygn i sträck utan vart tvungen att ta mig hem till mina små katter för att mata dom och ge dom lite kärlek. för det har växt fram ett band, så som jag hatade dom i början. men nu, trots allt bus dom hittar på, så gillar jag dom små liven skarpt.
mellan ner rivna blomkrukor och en och annan kisspöl utanför lådan så är dom rätt så goa. när man ligger isoffan och ser på teve eller läser och dom lägger sig brevid, spinner och är snälla. tur att jag har katter hemma hos mig med, och för att inte glömma vår fina gammla hund.
ja, det ska bli rätt skönt ändå med servicen det innebär att bo hemma, slipper laga mat själv varje dag tillexempel. dock har jag vart grymt nyttig på egen hand, mycket nyttigare än hemma i huset.
mer bloggande kommer det bli nu med då jag kommer hem till den kära datan, aningens snabbare än denna hära. ska ladda upp en del bilder på både bilddagboken och facebook med då tror jag. inte lagt upp en bild på ungefär en månad tror jag.
teven är ju urfunktion här med nu sen ett par dagar vilket har inneburit mycket läsning så ett gäng bokrecensioner kommer också att dyka upp.
nä, nu är det te, bok och kattgos som gäller.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback