projektet dag 3.

ja dag tre börjar defenitivt gå mot sitt slut och även denna dag och gått som smort. jag har också min allergi att tacka för att det går bra tror jag eftersom det annars är ganska lätt att falla för frestelser, spec på jobbet(!) men jag får verkligen inte äta sådant!

jag undrar, hur gör vegetarianer om dom vill testa GI? allt man äter är ju praktiskt taget sallad och kött. eller om man inte gillar ägg som ju huvudfödan nästan är.?

tur att jag äter båda då så slipper jag klura mer på det!

på måndag är det dags att prova vågen och se om något har hänt. startvikten har jag i skallen men tänker nog inte skriva den här. har något hänt kommer det rapporteras.

ryktet sa också att dag tre är den värsta och sen blir det bättre. hoppas starkt på detta eftersom jag är mega trött och knappt orkar gå i trappor. (oh ljuva kolhydrater, vad sysslat jag med?!)

men ikväll var det iaf heroes och så även imorgon, halleluja!

nu ska jag läsa bok och slagga. peace.

image283

Kommenterer:
Postat av: Mark

Jag är inte mer intressant än någon annan.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback