projektet, en vecka.

nu har det gått en vecka, en framgångsrik sådan. enda tabben var väl i lördags då jag hävde vin för kung och fosterland vilket man ju inte bör göra.
i vilket fall som helst testade jag vågen idag, det var spännande och framförallt kul att se att denna vecka gjort nytta! minus 1,5 nu, det var inte illa pinkat. det lönar sig att vara bestämd och stenhård med vad man beslutat sig för!

nu känns det inte ens jobbigt längre, nu går det på räls. visst blir jag super sugen på massor med saker ibland och tanken på att bara sluta och frossa massor med godsaker har dykt upp men lika snabbt har jag tänkt, nej.
jag har inte fallit för frestelsen en enda gång tack vare min beslutsamhet. och nu när jag märkt tt det ger resultat känner jag mig ännu mer peppad att fortsätta!

nu ska jag ut på promenad för att fira!

<3

Kommenterer:
Postat av: A igen

vad duktig du äääär! 1,5 va inte illa!!!! snart måste du komma o visa upp upp din slimmade kropp!!!!!;-)

2007-09-17 @ 15:43:14
Postat av: ejmis

Keep up the good work girl!! =)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback