a5dollar milkshake.

han är verkligen för all framtid ute ur alla former av bilder. officiellt ett asshole med stort a.
jag är så irriterad att jag inte ens är ledsen.

haft en go dag till trots. efter thai blev det film med basutbudet. jag kallar er så ibland.


jag är på jakt efter en sak. kalla mig tråkig men i fokus ligger den ultimata boken.
läste häromdagen ut två nörcreme och en moviebox, en bok singerad fredrik&filip. sjukt kul läsning. efter det drog jag igång språket; svenska folkets frågor till radioprogramet språket. kanske låter grått men den är najs. men inte riktigt så najs att jag vill sträckläsa.
tips anyone? (jag gillar ku&vettiga böcker. ingen jävla läckberg skit)

 

Kommenterer:
Postat av: maja

tips på författare: ben elton, bret easton ellis och johanna nilsson. och har du inte läst "kim novak badade aldrig i genesarets sjö" eller "piccadilly circus ligger inte i kumla" av håkan nesser, gör det! kram

Postat av: henke

I belive the right term is "Pastor Falberg badade aldrig i genesarets sjö" =)

2008-04-29 @ 02:31:19
Postat av: emilia

oh meningarna går isär och jag har inte svaret!

2008-04-29 @ 09:26:51
URL: http://imilija.blogg.se
Postat av: Brolle Sr

Har du läst dom där språkböckerna av han den tjocke Hassan-killen, Fredrik Lindström heter han va?

2008-05-02 @ 21:08:03

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback