carrot!

ojdå. i did it again. snoozade bort förmiddagen. det blev med andra ord varken träning eller storstädning.
jag älskar att snooza. idag blev det nog enochenhalvtimme av snoozande.

igår då jag klev upp ur sängen var jag brunett. imorse då jag klev upp ur sängen var jag en morotsskalle. inte hysteriskt rött men ändå rätt rött. jag tycker det är snyggt och det är ju faktiskt huvudsaken. rött&blondt.



obs! stadens nyöppnade espressohouse har inte alla hästar i hagen om jag säger så. ett. träna träna träna. kaffe ska smaka kaffe. och två. dom tar tio kronor för påfyllning av tevattnet.

tråkigt väder. jag vill inte jobba. idag skulle jag helst vilja ligga i soffan och se på film hela dagen. men icke! lika bra att göra sig klar så man inte kommer för sent.

hejråå loosers

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback