finallyyy

blogg.se har ägnat en evighet åt att flytta. tack för det, jag har ju haft absolut ingenting att prata om. faktiskt är det så att de senaste dagarna har det hänt så galet mycket att min hjärna vart nära på att explodera!

han hörde av sig igår. VA?! inte hörts på flera veckor nu. vad hände där liksom?
jaja, det känns rätt ointresant. jag har roligare saker i sikte nu.

smider fortfarande på fantastiska planer för mig själv. kan inte säga något än men iih, jag längtar.

idag ska jag till frissen med. fortfarande inte kunnat bestämma mig hur jag ska göra med färgandet.. hög tid att fatta ett beslut. eller så får jag väl lägga mitt hårs framtid i händerna på frisören. farligt farligt, det är ju ändå första april.

skulle också vilja utbringa ett litet ursäktande till samtliga drabbade av mina extremt överförfriskade vänner i lördags. jobbigt för er? fatta hur jobbigt det då var för mig!

(obs. 22 dagar till ... vet ni vad?)

Kommenterer:
Postat av: Carro

22 dagar till vad?? =)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback