fyra.

idag har jag:
- käkat en kanelbulle (typ ett kilo mjöl.)
- eventuellt fått öroninflamation efter dagens promenad.
- blivit lurad. trodde jag skulle få se på greys men ack nej. teven var infekterad av hockey.
- eventuellt haft ett litet inbrott. då jag gick hemifrån mötte jag i trapphuset nyfikna rävar som gick ut ur en grannes lägenhet och in i en annans (huset ska säljas och dom var potentiella köpare). bröt dom sig in och kollade även här?

igår då jag var och handlade köpte jag i vanlig ordning frukt, för frukt ska man ju äta i mängder sägs det. trvärr är frukt boooring och mest blir det bara liggande och ser piffigt ut. sen köper jag nytt då den gamla börjar se lite trisst ut. dagens tips!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback