skulle berätta om igår.

sjukt vilken lång dag det var igår.
käkade pasta med mjöl. inte bra alls men ooh va gott det var!
undrar vad glutendoktorn har att säga om mitt slarvande egentligen? tänk om man kanske har gått och blivit frisk och kan äta vanlig mat igen? det hade inte suttit fel. är så himla trött på att aldrig få äta mat jag är van vid.
det kanske är en så där 4-5 år sen nu jag fick, eller iaf reda på att jag har celiaki, alltså är gluten intolerant. det är ju inget livhotande på långa vägar men tänk själv att mitt i livet behöva lägga om din kost.
tänk att ha ätit vanlig mat i 17 år och helt plötsligt är det slut på det.
på många sätt gör det livet en aning krångligare och egentligen kan jag inte se några positiva saker med det men ja, vad ska man göra va? ibland får  man unna sig lite goda mjölgrejer så blir tillvaron lite enklare iaf!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback