bacchi what?

hej.
tack alla som var snälla igår (onsdag), jag lovar att förklara mer när vi får chans att talas vid, i veckan kanske?
jag vet inte vad som händer eller varför det händer, men jag vill att det ska sluta.
klockan är mycket nu och jag vill bara sova och när jag vaknar vill jag bara äta. jag hoppas att det går.

fy kollade mig själv i spegeln precis, man är inte grann då man gråtit. ansiktet ser svullet ut och mascara överallt. tur att det regnade då jag gick hem, då gick det nog inte att skilja gråt från regn.

Kommenterer:
Postat av: bjugg

har också tänkt så med gråten och regnet. men tror att det går att skilja åt. regnar gör det ju även om man mår bra.. nästa vecka, promiss? kramar

2008-08-07 @ 22:43:09
Postat av: maja

det är jobbigt när man inte vet vad som händer, eller varför. jag vet ju inte vad som händer dig, men det låter inget vidare och jag tänker på dig. hoppas att allt ordnar sig och att du snart får skratta och vara underbart glada emilia igen. kram


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback