nutcase

okej, nu har vi iaf en rubrik.
vet inte om jag ska spotta ut allt här egentligen men hjälp är på väg så att säga.
spanien är lagt på is, inte bara från min sida utan på order av kuratorn och doktorn.
jag har två veckors jobb kvar sen är det lite suddigt än, ska jag söka något annat eller vad ska jag hitta på?

jobbar heldag imorgon sen är jag ledig i två dagar. kanske ska försöka sova hos mig själv då, eller hos den nya han?

håller dessutom på att få en ny visdomstand med. inte så jobbigt direkt mer än lite huvudvärk som resultat.
men nä, snart är det sovis. är. så. trött.

Kommenterer:
Postat av: Henke

Tråkigt att höra att det inte blir något Spanien för dig :( Hoppas allt löser sig och att du mår bättre snart. Vi hörs i veckan! Kram Henke

2008-08-04 @ 23:48:27
Postat av: Steve Lando

spy ut, spy ut, o sov hos honom:)

Synd på Spanien, ack.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback