shop til your plånbok drop.

hej fuckers. jag är på ovanligt gott humör idag (äntligen!) och har bedrivit en hel del shopping med syster på släptåg idag.
inget ont som inte har något gott med sig brukar ju vara mitt lilla motto, idag är det tyvärr raka motsatsen. terapin gjorde mig skakig.
alltså, shoppingen fick mig på superhumör, bara svassa runt och prova snygga saker och dessutom komma hemsläpande med ett helt berg av nya grejor. tyvärr så har ju myntet också en baksida och ja, smakar det så kostar det. nu har jag ist lite ångest över den ekonomiska situationen. typiskt. varför kunde jag inte bara sagt till mig själv ´lagom är bäst emilia' och slutat köpa i tid?

nåväl, nu kan jag sitta där, fattig som en kyrkråtta men snygg som en .. ja snygg som mig själv helt enkelt.

Kommenterer:
Postat av: Emma

Tack så mycket, vad glad jag blir :D Jag gillar stilen på din blogg! Den är jättefin :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback