emilia fox.

jag vet inte hur ingående jag ska bli här men nu är det inget vidare kul. hängt hos mamma&pappa ett par dagar igen och känner mig inte som jag önskar att jag gjorde.
ska till kuratorn imorgon iaf. hoppas att man får ut något av det till slut.
vet inte hur jag ska få allt att hålla ihop.
är glad att jag lyckas ta mig upp på morgonen och ännu gladare då jag dessutom lyckas få i mig mat.

allt är inte bara kasst. mina vänner är guld och mamma&pappa, ja jag kan inte ens beskriva min tacksamhet mot dom.
sen är det ju också den nya han som är rätt bra att ha.

för att lätta upp stämningen kan jag också meddela att helgens festligheter var kanon. blev kanske lite väl rund under fötterna men mådde göttigt så det var ingen fara!

(emilia fox är alltså en skådis, så rackans fränt namn, synd att det är upptaget annars hade jag viljat ta mig an det om jag råkar trilla in på celeb-banan-skalet)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback