gloryglory!

morrn lovers.
inatt drömde jag att jag satt i fängelse. jag var ny i cellen med ett gäng rutinerade överlevare.
det var ett jäkla jobb alltså för att överleva och inte bli slaktad av baltinternerna eller åka fast för att man hade en pytteliten spegel (dah, hottast bakom bom!)

undrar om jag får användning av knepen jag lärde mig någon gång?

varning. om årets julklappar från mig är en gnutta trasiga och ev luktar svagt av kiss så är det inte mitt fel. tro det eller ej, jag som brukar kissmärka mina klappar. nej det är dom små rara (råttorna alltså) som löpt amok nu när dom fattat tjusningen med att springa lösa.

lördag. dödstråkigt väder. kommer vara vit ikväll. kommer säkerligen tröstäta.
KUL!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback