GO GO GO.

tack hjärna&kropp för samarbetet. NOT.

började redan igår och nej, det hade inte gått över tills det att jag vaknade. tvärt om, det hade vilat upp sig och fått nya krafter.

det är dagar som denna jag vill amputera min hjärna.
folk har också ofta svårt att förstå eftersom jag inte väger 35 kilo eller har uppslicade armar. du ser inte hur jag mår.

okej, knark i kroppen. JAG. SKA. KLARA. DETTA.

Kommenterer:
Postat av: shoobi

Det SKA du. Och det gör du. Och gör du inte det själv så gör vi det åt dig.! Jag förstår vad du menar om att folk inte förstår. -"Alla som ler mår bra" fuckin' noobs. Dom vet men orkar inte ta tag i problemet för dom är rädda att man ska börja babbla ur sig massa och aldrig sluta. So? Det är det man behöver ibland och som vän lyssnar man då. Iaf jag. Så gumman. I'm just one call away! mysiga kramar.

2008-12-12 @ 12:56:21

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback