gott nytt jävla år.

Jag avlider litegranna. Mitt internet har haft error med stort E i flera dagar nu. Jag blir gaaalen!


Dessutom har jag en helvetisk förkylning på G är jag rädd. Hjärnan, halsen, bihålorna, kroppen, allt värker. Ett annat litet tecken min kropp ibland gör ifrån sig inför en förkylning är munsår eller blåsor på tungan.

Vill nu bara säga FAN TA DEN som hånglat mig och detta visar sig vara ett herpes-munsår och inte bara ett vanligt förkylnings-munsår!

(i will haunt you down and kill you. Typ.)


En dag kvar på 2008. Jag kommer att minnas denna dag med nässpray och te i vardera hand. Amen.


Kommenterer:
Postat av: lina

Gott nytt år ! :)

Postat av: jessicazenita

gott nytt (jävla) år!

2008-12-31 @ 18:38:36
URL: http://jessicazenita.blogg.se/

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback