fulaklänningar4life.

bräkbräk, igår hade jag en stillsam kris här hemma.
INTERNET FUNGERADE INTE!!!

tog på mig tjockaste jackan och trampade iväg och hyrde en film (eftersom tvn inte heller funkade). tyvärr innebar inte detta bara en mysig filmkväll med mig själv igår utan det betyder också en mindre mysig cykeltur ikväll för att lämna tillbaks filmjäveln ikväll. har en känsla av att jag kommer "glömma" lämna in den och dra på mig en 20kronors förseningsskuld.


idag tog jag bort alla stygn med och är nu en ärrad gammal räv. tror misann det kommer läka fint och inte bli så rackans tydliga ärr. rrRRrrrRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrRRrrrrrrrrrrr


sitter nu och tittar på ett paket pulvermos som jag fick i julklapp, tack mamma och pappa.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback