fobicolection-08

GAAAAHH!
så ont har jag i min rygg idag!

men från det ena till det andra.
självdiagnostisering via internet. enkelt. hjälp via internet. långt ifrån enkelt.

det finns en miljon tester att göra. självklart är det väl inte som att gå till en psykiatriker lr liknande men det känns ändå mer tillförlitligt och vettigt än den hjälp man annars erbjuds. ibland. oftast. just nu vet jag inte. jagblir galen.
konstaterat allt jag redan visste men som ingen annan liksom vet eller fattar.
och varför tar inte den där jäkla tabletten som är så farlig så. serverad på silverfat men inte hjälper den som utlovat. tar alla sorters medicin inte på alla sorters människor?

varför kan man inte bara scanna skallen och få en utskrift på skiten? man måste prata för att diagnostisera...

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback