va äre för dag?

guess whos back, back again..
en timma på sjukan och på't igen med ny meducin. tröstshoppade 2 styckena julklappar till mig själv med. med mitt minne så lär jag på riktigt bli överraskad då jag öppnar paketen.

har också (med kära mammas hjälp) investerat i julpynt. kommer ha världens finaste gran. jag är dessutom fast besluten om att hitta, och hugga granen själv!



har beslutat mig för att investera in en hårinpackning, har tröttnat på mina ofrivilliga dreads jag har i håret.
tror också det kan vara dags för lite middag nu.. kan det bli en sallad tro?


Kommenterer:
Postat av: Kyssar

Har ni någongång sökt en blogg som inte handlar om personens vardag endast? och misslyckats?



Mode/vardags bloggare våld.tar hela internet



Den här bloggen växer iallafall för varje dag som går.

Ibland blir det vardag. Men för det mesta RÅ HUMOR, sjuka åsikter, tankar och funderingar som de flesta inte ens vågat tänka.



Låt mig pressentera,
http://KYSSAR.BLOGGAGRATIS.SE

2008-12-05 @ 00:10:41
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback