bestof.

den bästa stunden på hela dagen var då jag hojade hem från jobbat. kallt och klart, fortfarande ljust. vackra sörhaga, platt och inga backar. kvällpasset i p3 i lurarna. känndes bra.

kom att tänka på att det just nu känns lite onödigt att bo själv. det enda jag gör hemma är sover. hade jag kunnat göra gratis hos mamma&pappa. tvåochett för en säng känns lite magstarkt.

imorgon ska jag gå upp i tid. kanske hinna kika lite affärer innan jobber och framförallt komma i tid till jobbet. i god tid. kan ju ha lite svårt för det.

snart lördag. då är det födelsedagsförfest. måste invetsera i present. alltid lika svårt, alla har ju redan allt. tänk om vi ändå bodde i ett u-land!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback