blessamigmucho.

hej dagbok.
idag har inget kul hänt alls. eller jo förretsen, jag har vart på sminkparty. nu är jag lite mindre rik än innan. det var det värt. (hoppas jag)
hostar fortfarande, snorar fortfarande, är fortfarande hes och är fortfarande kvinnan i dina drömmar.
det sista kanske inte stämmer men det lät bra.

imorgon ska jag som jag tidigare nämt till frillen, får se om jag våga visa bild på resultatet. förmodligen kommer jag våga detta utan poblem ty jag kommer se ungefär likadan ut som innan. (fast nu ytterligare fattigare).

resten av veckan kommer vara fortsatt medeltråkig också antar jag. en och annan födelsedag att komma ihåg men eftersom det inte är jag som fyller år lägger jag ingen större vikt vid detta.

sovgott.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback