det osar oldschool.

jag blir galen i hjärnan. mitt favorit forum radion bjuckar ibland på ett och annat riktigt guldkorn, denna gången är det pauline och hennes dänga loving you. fetskön jäkla låt men jag kan inte finna den någonstans. hade tänkt låta mina eminenta läsare (hej jag tror jag är lika poppis som alls älskling blondinbella.) få njuta av detta skönljud men icke!

kan också meddela att på vägen upp från tvättstugan blev jag inbjuden att se på min grannes lägenhet och som bonus hans samling såskoppar. imponerande samling. tackade nej till en kopp kaffe och sprang hem och låste in mig. det enda vi har gemensamt är att vi båda bär glasögon. räcker inte som grund för en vänskap, tyvärr.

nu ska jag gå en rond med täckstiftet och kila till sam för en omgång kortpsel med ett gött gammalt rävgäng.

Kommenterer:
Postat av: Lia Florenz

hahah.. roligt det med grannen xD


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback