extra news!

detta är en lyckans dag. lycka om du heter emilia, olycka om du heter emilias plånbok.
shopping på högnivå har idag utförts. professionellt från början till slut. förutom på en punkt kanske, en liten sak bara som jag nog får ta och återlämna. men i övrigt, elit!

valda delar av dagens skörd:
- ett par billiga bikbok jeans.
- en göttig sjal. (ljuuus)
- två stycken skjortor (blus iofs då det är ett tjejplagg) en kortärms och en långärms.
- något jag valt att kalla för vårjacka. vet inte om den säljs som jacka eller tröja.
- en ljusgrå jeanskjol.
- ett sjukt najsigt linne/klänning i blått/svart. (favoriten)
- ett gäng halsband och något armband.
- en kam.
- två fräcka plansher som ska pryda min vardagsrumms vägg. (vilken vägg annars kanske ni som vet hur det ser ut här undrar)

seeen kom jag hem och kollade brevlådan. där i låg ett brev som vittnade om mer glädje. iväg och hämta paket. min box till teven, ääntligen kan jag nörda mig och följa serier igen. och, som jag längtat, mitt paket från eleven med min smashbox primer!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback