high5!

hej.
en sak som jag gillar, det är tvångstankar. och tvångsbeteenden.
jag är ganska skonad från dessa saker, har var jag på rak arm kan komma på bara en liten grej för mig. varje gång jag går på toaletten hemma hos folk, på jobbet, caféer osv kollar jag alltid minst typ 4 gånger att dörren verkligen är låst. detta är ett helt okej ändå, det är inget som ställer till problem i mitt liv. snarare tvärt om, hade vart fruktansvärt genant om jag för en gångs skull glömt låsa och en vilt främmande person sprang in på samma toalett där jag redan satt och kissade.

jag önskar att jag kände någon med roliga tvångstankar, nån som måste springa tre varv runt huset varje gång den går för att se att alla fönster är stängda, eller någon som använder en hel flaska tvål vid varje handtvätt.

nu ska jag se vidare på den sista samurajen med allas vår favvo lunabird råttpojekn cruise.

image416

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback