johnny cash - hurt

detta är galet. borde sova men fastnade med att kolla meningslösa sidor om hur man bakar de snyggaste och godaste mufinsarna med frosting och pynt, cupcakes alltså. gulligt i allra högsta grad.

borde äta, magen känns helt tom, får vänta me det tills jag vaknar. inte vart produktiv och pysslat lunchlådor idag som jag hade planerat. det enda jag uträttat idag är typ 5 sms, 4 koppar te och ett antal toalett besök som följd av 2 liter kallt vatten också.

hade planerat att lägga mig vid 23 men jag har som sista gräns 24. heter det 24 förresten eller 00? 24 finns ju inte egentligen för efter 235+ slår den direkt över till 00, eller har jag fel?

kanske ska hålla mig vaken, stirra på klockan och få ett svar? föga troligt.

morgondagen har extremt många timmar jobb att bjuda på. halleluja vad jag längtar. tisdag däremot är jag ledig. då ska jag bränna pengar har jag bestämt. inget klokt beslt ty jag är inte så rik som jag önskar. spec inte efter att betalt hyran som jag int alls hade med i beräkningen då jag kollade kontot och tog beslutet om shopping.

om jag bara köper något litet då? eller ja, iaf inte så himla många saker? eller kanske ser om det finns tid för en piercing, då kan jag kompromissa och hoppa över shoppandet, eller det mesta av det iaf.

skit, min mage värker. denna veckan ska jag skriva en välplanerad och nyttig handlingslista och göra superduper lunchlådor.

en liten kik house innan sovdags.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback