kela med house.

likt en gammal mö på sin kammare sitter jag här och glor. ensam. inte direkt övergiven, kvällens ensamhet är själv valt. känner mig sunkig och trött efter den långa arbetsdagen. ska ta en go dusch, ladda upp med oliver och annat gott och se ett avsnitt house eller två. imorgon ringer klockan 6 och de bär av på jobb igen. halleluja.
tror jag dratt ihop min genomsnittsliga månadslön nu på bara två veckor. gött.
dock har ischiasen gjort sig påmind igen. kärringkrämpa, det är grejer det.

Kommenterer:
Postat av: Wysteriia

Mamman är ju tydligen vit :) Men dom borde väl ändå inte bli helt vita utan typ "blattar" om man nu får säga så ;P

Postat av: bjugg

hoppas du har det mypys! jag å linnea slängde ihop en hyvens lasagne iaf, å skänkte dig en tanke ;)

imån blire partaj i varje fall! kommer antagligen in till alingsås strax efter 21. svirar en stund hos linnea och drar nog med 2230 direkttåget till götet och till (hör och häpna) Wish. de som hade beli konj (grymma klubben på respekt förra hösten som vi var på efter att ha förfestat hos karla allemyr du vet?!) har Festen där. kan vara bra tror vi. kul med nåt nytt om inte annat! annars blire pustervik å tjoflöjt.

nog skrivet, nu vet el planos för tommorrow och du är välkommen å hänga på om du vill :) dags att krypa till kojs, natti

2008-02-01 @ 23:11:34

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback