kvällnin

trött, kall och hungrig. inlindad i filt med en skål patsa, redo att mys till det farmför datorn en stund innan det är sov dags. sätter på radion och väd händer? lyckas pricka in jävla p3live hårdrocks kväll (lr liknande) nu håller mitt huvud på att krossas innefrån, mina öron faller av och jag kommer drömma mardrömmar.



innan pastan blev kokad gjorde jag en liten animalisk upptäckt i köket. nämligen en mega fet spindel i vasken. det var spännande. spolade först lite vatten på honom men fick dåligt samvete och stack ner ett papper han fick klättra upp på. katsade ut pappret genom fönstret och tänkte "ut i ditt rätta element".
vet dock inte om ösregn är spindlas specialite. imse vimse spindel hallååå...

Kommenterer:
Postat av: bjugg

är det kasst på vanliga p3 kolla de andra p3 kanalerna på webbradion på sr.se. love it :)

2008-02-21 @ 22:51:20

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback