plåster.

läget är tjockt ogött. det jag antog var en redig baksmälla igår verkar vara något annat. mår lika kasst idag, kan inte äta och är allmänt avslagen. fick pinna hem från jobbet och har nu ist nästan två dagar på mig att rehabilitera. köpte en flarra cola på vägen hem, egentligen ska den vara avslagen om man är lite risig i kistan men jag tycker det är minst lika gött att rapa av kolsyran*. känns som man rapar bort det dåliga om ni förstår mig. trehundra liter vatten har jag druckit med.
kanske bara är inbillat men det känns som man sköljer kroppen ren med allt vatten.

snart kommer min mamma med blåbärssoppa och vanlig soppa som plåster på de osynliga och bara eventuella såren. och en sak till, soppan igårkväll var alabama äcklig, har höga förväntningar på dagens soppa ist!

(*, ofint men gött!)

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback