vi ser det som terapi.

som jag sa, kunde inte stå emot att shoppa lite till idag. nu ska jag terapia mig själv genom att lägga upp bilder på allt (hm, nästan allt) jag köpt så det påminner mig om att nu är det nog på ett tag.
här presenterar jag veckans irl-shopping. (väntar också spänt på paketet från h&m)

   
skjorta, saints&mortals, carlings. solbrillor, h&m. dagens kap, realitee, topshop. rutigskjorta, saints&mortals, carlings. kjol, samma som skjortan.

 
vit pryl, monki. plagg jag valt att kalla jacka(säljes säkert som tröja) h&m. linne/klänning, h&m


sen tog batteriet slut...


Kommenterer:
Postat av: Anonym

bäbis! du skulle ringa mej imon! igår menar jag ville jag! har ju ny telefon!!=) fina kläder du köpt. jag har me shoppat men ska nog lämna tillbax?! kort svart jacka på gina och klänning på indiska(!) men vill nog inte ha dem mer.. PUSS!!

2008-02-28 @ 10:43:06

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback