the perfect orgasm.

tack för er uppmärksamhet. obs, detta är inte någon form av sextipsspalt och inte heller ett utdrag ur min sexdagbok.

däremot kommer jag nu leverera en saftig metafor. denna vill jag bara skrika ut, helst oomskriven men det skulle nog inte ses med blida ögon. håll i hatten.

- FÅR JAG INTE ÄTA KAKAN SKA INGEN ANNAN HELLER FÅ SMAKA PÅ DEN!

då var det ur världen.

nästa vecka får jag en leverans av gudsnåde ty jag ska investera i en dator. detta innebär alltså massiv bloggning. bryr ni er? troligtvis inte men jag har lika kul för det.

Kommenterer:
Postat av: Carro

Haha. Bara jag vet vad du syftar på ;) har jag rätt tro?

2008-01-30 @ 12:45:04
Postat av: emilia

carrobarro, du har så rätt så ;)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback