lyx!

äntligen en gnutta sommarväder. och ni vet vad det betyder? vinpicknick så klart!
har haft ont i skallen hela eftermiddagen men det ska det rådas bot på med ett glas vin eller två. så nu ska jag ta min filt och min kompis hank och picknicka, röka och snacka skit.
men först ska jag slänga in lite tvätt  i maskinen. lagom spännande. varför har jag ingen slav som sköter sånt?

Kommenterer:
Postat av: Carro

Snart kommer jag hem och då vill jag på picknick jämt. Med vin såklart ;)

Pyss

2008-07-24 @ 17:49:47
Postat av: Henke

vem är den här Carro som är inne jämnt och skriver på din blogg emilia? Verkar ju helskum..

2008-07-24 @ 19:27:41
Postat av: emilia.

hihi, jag vet inte henkis, någon tokig norrman som hänger efter mig jämt :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback