oboy!

katshing!
idag var det löning. jag vågade aldrig kolla saldot.
idag har jag med vart bakis största delen av dagen, "ett glas vin" gick inte som planerat igår kväll. som tur vad lotsades jag hem av min vän som också ordnade med te när det var dags att gå upp och knega. fy va ruttet jag mådde. för ett ögonblick blev jag också religiös då min boss smsade och sa att jag inte behövde komma förän klockan ett. då somnade jag om en stund och njöt.

nu har jag käkat grillat hos mor&far och promenerat med hunden. mysigt!
nu är det hopp i säng, kneg och möjligtvis lite sol och ganska säkert fest imorgon.


Kommenterer:
Postat av: Henke

fan vad glider runt då! Vin varje kväll jue! Ring i helgen om du har tråkigt så får vi hitta på något!

2008-07-26 @ 00:30:50

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback