olika grader av njutning.

maratonpromenerat och dags för tvagning. jobb imorgon och sen dans. avstyrde "dejten". iaf för dagen, kvällen kanske bjuder på annat.

bäst i mitt öra just nu, amy mcdonald.

mm om jag inte ska smaska lite glass och se film måntro. en äkta mysig tjockiskväll.
men först, en spastund.
njutning av alla de former fick jag ju faktiskt ordinerat av läkare.


(amy mcdonald - this is the life)

Kommenterer:
Postat av: Henke

Vart ska du fest imon? Jag och ludde är sugna på lite party, hör av dig!

2008-07-12 @ 02:03:31
Postat av: Carro

Fan. Du kan ju inte avstyra din dejt.. fy på dig!

Nu känner han sig jättedissad säkert.. =)

Postat av: Steve Lando

njutning i alla dess former, en bra ordination. Själv sitter jag o avnjuter ett glas vin, samt en whisky

2008-07-16 @ 22:14:59
URL: http://stevelando.blogspot.com

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback