bon appétit

älskade matmissbrukare!
i kategorin har vi mig själv och så har vi nigella.

jag har missbrukat hela helgen faktiskt, lassange, öl för att vara petig, bröd, kakor och idag mer bröd. och jesus vad gott det var!
men nu får det vara nog, vill inte få magknip eller värre.
värre skulle kunna vara riktigt kass mage och värst skulle kunna vara tarmcancer.
egentligen tar det upp till ett år för tarmarna att läka helt om man ätit mjöl över en liten period så här som en vecka typ. aldrig att jag lyckats hålla mig ett helt år eller mer från att äta något med mjöl.
i vanliga fall fuskar jag inte så där närsomhelst, oftast bara på semestrar, jul, födelsedagar och sådant.

matmissbrukare nr2, nigella. alltså hon måste ju ha seriösa problemas med mat den kvinnan. hon fullkomligt knör i sig det hon just stått och lagat. jag är övertygad om att det går till likadant då tevekamerorna inte är på!


Kommenterer:
Postat av: Steve Lando

jag skall gå o äta pasta nu, med mjöl i. Dammit:)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback